سقف پاسیو در تبریز
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف پاسیو جهان نورگیر به صورت اقساطی نیزدر مجموعه به فروش رفته که برای آن ها قیمتی مناسب در نظر گرفته ایم. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد هستند و ساخت آن ها بر اساس استانداردهای جهانی است.. سقف پاسیو طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم در زیبایی محیط خود نقش مهمی را ایفا کنید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود.

         

  معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند زنده کننده این موضوع باشد. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب هایی آماده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. سقف پاسیو طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.  معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: